Facebook yra socialinis tinklas, kuris leidžia bendrauti ir dalintis informacija su draugais ir šeima. Iš pradžių 2004 m. Facebook buvo sukurtas tik koledžo studentams, tačiau vėliau, bet kas turintis veikiantį elektroninį paštą galėjo prisijungti prie Facebook. Šiandien tai pats didžiausias socialinis tinklas su daugiau nei vienu milijardu vartotojų visame pasaulyje.
Šiame įraše pateiksiu mano nuomone, svarbiausius Facebook etapus, kurių dėka dabar galime naudotis šiuo socialiniu tinklu, kaip vienu efektyviausiu internetinės reklamos įrankiu.
Facebook oficialiai buvo paleistas 2004 metais (Įkūrėjas - Mark Zuckerberg), kaip tinklas skirtas sujungti visus koledžų studentus iš viso pasaulio. Per kelerius metus šis tinklas išpopuliarėjo ir juo jau galėjo naudotis bet kas visame pasaulyje.
Facebook sukūrė rėmėjų grupes, kurios leido Facebook naudotojiems pasiekti jų pamėgtas įmones.
Taip pat pirmą kartą pasirodė Facebook reklama, kuri leido žmonėms reklamuoti savo verslus. Tačiau reklama tada buvo rodoma tik dešinėje Facebook pusėje.
Facebook sukūrė Facebook Puslapius, kurie buvo skirti įvairiems verslams, grupėms, organizacijoms, žvaigždėms ir kitiems, kurie norėjo kažką tai pristatyti Facebook tinkle.
Taip pat atsirado galimybė tapti puslapio Fanu.
Facebook norėdamas išlaikyti reklamą natūralią, pradėjo leisti reklamas komentuoti, pamėgti ir jomis dalintis.
Facebook sukūrė naujas galimybes pasiekti žmones pagal jų kalbą, lytį, darbo vietą, amžių, šeimyninį statusą ir pagal tam tikrus profilio raktažodžius.
Facebook sukūrė galimybę reklamuotis žmonių naujienų sraute. Tokios reklamos tapo mažiau formalesnės ir labiau asmeniškos.
Toliau siūlyčiau paskaityti kitą mano įrašą apie pagrindines Facebook sąvokas.
Jeigu norite pasinerti giliau, nurodysiu keletą šaltinių, kurie supažindins su detalesne Facebook istorija :
Dokumentinis filmas apie Facebook ir jo įkūrėją Mark Zuckerberg