Web Analytics

Išorinis SEO - Kas Yra Išorinio SEO Optimizacija

Būkite matomi Google paieškoje ir padidinkite srautą bei konversijas

Kas yra išorinis SEO?

Išorinis SEO – antrasis didelis žingsnis vykdant SEO projektą jūsų svetainei. Tai viena iš svarbiausių svetainės optimizavimo paieškos sistemoms dalių. Jei vidinio SEO metu buvo atliekami techniniai svetainės tvarkymo, struktūros ir turinio optimizavimo darbai, tai išorinis optimizavimas ypač svarbus siekiant iškelti svetainę į „Google“, ar kitų paieškos sistemų topus. Šio etapo metu didinamas jūsų svetainės žinomumas, kuriamas pasitikėjimas ir autoritetas už svetainės ribų.

Tam, kad būtumėte pastebėti neužteks tik vidinio SEO, mat jis orientuotas į svetainės vidų – techninį puslapio, jo struktūros ir turinio tvarkymą ir optimizavimą. Siekiant pagerinti savo tinklalapio pozicijas, padidinti organinį tikslinės auditorijos lankytojų skaičių, jums tiesiog būtina skleisti žinią apie save už svetainės ribų būtent taip, kaip norit to „Google“ ar kita paieškos sistema. Lengviausias ir patikimiausias būdas tai padaryti – atlikti išorinį SEO.

Išorinis SEO taikosi prikviesti paieškų sistemų dėmesį per išorę. Išorinio SEO metu apie jūsų veiklą pranešama visame internete – naujienų portaluose, populiariausiuose tinklaraščiuose, socialiniuose tinkluose, specialiose nuorodų talpinimo platformose, jei reikia – vaizdo ir garso turinio talpinimo platformose ir kitose itin jūsų svetainei reikšmingose vietose. Šio SEO etapo tikslas – kurti išorinių nuorodų tinklą, kuris įrodys paieškos sistemoms, kad jūsų svetainėje esantis turinys yra aktualus, stipriai susijęs su raktažodžiais ir taip leisti „Google“ ar kitoms paieškos sistemoms ir, be abejo, potencialiems klientams jus matyti kaip profesionalų, aktualų ir puikų internetinį šaltinį.

Kodėl reikalingas išorinis SEO?

Išorinis SEO reikalingas, pirmiausia, tam, kad taptumėte matomi. Iš dalies tai galima laikyti reklama, tačiau išorinis SEO rezultatais mėgautis leidžia net ir pasibaigus darbams. 

Deja, bet norint padidinti tikslinių lankytojų srautą ir pagerinti konversijas, neužtenka tiesiog reklamuotis. Tam, kad klientai pasirinktų ne jūsų konkurentus, o jus, privalote skleisti itin kokybišką ir naudingą informaciją, parodyti savo išskirtinumą ir, svarbiausia, kurti patikimo ir profesionalaus ženklo įvaizdį.

Išorinis SEO kaip tik tą ir padeda pasiekti. Ir net daugiau. Tai būdas skleisti naudingą informaciją už jūsų svetainės ribų taip, kad informacija būtų pasiekiama ne tik potencialiems klientams, bet ir paieškos sistemoms.

Kaip atliekamas išorinis SEO?

Apie išorinį SEO galima galvoti kaip apie būdą didinti savo reputaciją ir žinomumą. Išorinio SEO metu atliekama tam tikrų veiksmų seka, leidžianti viešinti jūsų ženklą. 

Šiame etape internete paliekamos atgalinės nuorodos, vadinamieji backlinkai (backlinks), kurie leidžia „Google“ jus pastebėti. Šis procesas dar gali būti vadinamas kaip SEO marketingas, SEO reklama, SEO straipsnių talpinimas. 

Išorinis SEO reikalauja ne tik žinių apie svetainės optimizaciją, bet ir suvokimo apie marketingą, tekstų kūrimą ir komunikaciją su esamais ar potencialiais klientais.

Atliekant visą išorinį SEO ypač svarbu stebėti kiekvieną komunikacijos kanalą ir žinoti, kokią auditoriją galima pasiekti skirtingose erdvėse. Kiekviena internetinė svetainė yra unikali, todėl jai būtinas ir unikalus, labiausiai poreikius atitinkantis sprendimas.
Atgalinės nuorodos, dar vadinamieji backlinkai (backlinks), tai lyg jūsų tinklalapio pėdutės internete. Kuo daugiau nuorodų į jūsų elektroninį puslapį bus galima rasti skirtinguose, aukštus rodiklius turinčiose svetainėse, tuo jūs būsite labiau patikimi „Google“ ar kitoms paieškoms. O tai automatiškai gali padėti jums kilti paieškų rezultatuose.

Ypač svarbu, kad backlinkai būtų paliekami tik kokybiškuose, aukšto reitingo puslapiuose, kurie atitinka jūsų internetinės svetainės temą ar temas. Nuorodų talpinimo vietos tinkamumą jūsų svetainei gali sufleruoti vietos populiarumas, tematinis artimumas jūsų kuriamam ženklui, tinklalapio aktyvumo rodiklis, jau patalpintų nuorodų kiekis, žinomumas.
SEO marketingas – tai būdas įvairiais sklaidos kanalais viešinti informaciją apie jus už jūsų svetainės ribų. Tai gali būti turinys socialinėse medijose, įrašai įvairiuose tinklaraščiuose (blogs), vaizdo įrašai „YouTube“ ar kitose platformose, turinys tinklalaidėse (podcasts) ir kt. 

Paieškos sistemos ne visais atvejais renka išvardytuose kanaluose pateiktą informaciją, tačiau tai puikus būdas būti pastebėtiems potencialių lankytojų. O kuo daugiau lankytojai dalinsis jūsų turiniu, jį komentuos ar kitaip reaguos, tuo daugiau internete atsiras jūsų pėdučių. Net jei turinio pasidalinimuose ir nebus backlinkų, jūs sulauksite daugiau dėmesio iš pačių žmonių, o tai organiškai trauks ir paieškos sistemos dėmesį.
SEO reklama galėtume vadinti SEO straipsnių talpinimą. Tai išorinio SEO dalis, kurios metu labiausiai jūsų veiklai tinkančiuose naujienų portaluose, tinklaraščiuose ar elektroninėje spaudoje atliekamas SEO straipsnių talpinimas. SEO straipsniai turi būti įdomų, informatyvūs ir lengvai skaitomi žmonėms ir būti papildyti nuorodomis į jūsų internetinę svetainę.
Vietinės SEO (Local SEO) reklamos tikslas – padidinti vietinio srauto kiekį, didinti jūsų ženklo matomumą ir žinomumą šalies, regiono ar miesto mastu. Tam pasitelkiamos kelios priemonės, tarp kurių ir „Google my Business“. Tai yra puikus būdas formuoti jūsų ženklo įvaizdį pačioje paieškos sistemoje. Taip jus pastebės daugiau jūsų aplinkoje esančių potencialių svetainės lankytojų, kurie kartu padės jus pastebėti ir „Google“ algortimams.

Kaip mes dirbame?

Išorinio SEO konkurentų analizė

Išorinį SEO paprastai pradedame konkurentų atgalinių nuorodų analize, arba kitaip, ieškome būdų, kaip efektyviai ir greitai iškelti jūsų svetainę aukščiau konkurentų. Palyginame, kur konkurentai turi nuorodas, o jūs ne.

Brand mention analizė

Straipsnių, kuriuose yra paminėtas prekinis ženklas, tačiau juose nėra nuorodų paieška ir analizė.

Derybos ir kontaktų paieška - Outreach

• Atliekame gerus reitingus turinčių svetainių, kurios yra tematiškai artimos jūsų veiklai ir kuriose galima patalpinti jūsų tinklalapio nuorodą, paiešką.
• Renkame jūsų svetainei tinkamiausius atgalinių nuorodų talpinimo kanalus, dėliojame nuorodų talpinimo planą.
• Kuriame unikalų nuorodų tinklą bloguose, naujienų portaluose, elektroninėje spaudoje ir kitose jūsų veiklai naudingose vietose.

Ryšiai su visuomene - PR

Atliekame ir ryškių su visuomene (PR) komunikacijos dalį – tai yra atliekame veiksmus, kurie padeda formuoti teigiamą požiūrį į jūsų svetainę

Vietinis SEO - Local SEO

Vidinis SEO optimizavimas suteikia ir taisyklingas META žymas. Taisyklingos META žymos yra tokios, kurios kuo tiksliau apibūdina tai, ką galima rasti puslapyje. Meta tekstukus kai kuriais atvejais mato vartotojai, bet yra orientuoti į paieškos sistemas, tad turi būti itin tikslūs, koncentruoti ir kiek įmanoma labiau pritaikyti prie tikslinės auditorijos.

Mūsų unikalus receptas

Atsižvilgami į konkrečią situaciją atliekame ir kitus išorinio SEO veiksmus, susijusius su jūsų ženklo žinomumo, autoriteto ir patikimumo didinimu, „Google“ ar kitų paieškos sistemų pozicionavimu pagal tam tikrus raktažodžius.

Kiekvienai interneto svetainei parenkame tinkamiausius sklaidos kanalus, tad į ją atkeliauja tas klientas, kuriam reikia Jūsų prekės, paslaugos, ar kuris domisi Jūsų veikla.

Išorinis SEO Pradėtas – kas toliau?

Atliekant išorinį SEO belieka laukti ir nenustoti atlikti veiksmų. Nuolat augantis lankytojų ir Google pasitikėjimas bei autoritetas jūsų svetainėje natūraliai nuves į aukštesnes pozicija „Google“ ar kitų paieškos sistemų užklausose pagal tam tikrą raktažodį. 

Visgi, norint pasiekti maksimalių rezultatų gali nepakakti tik išorinio SEO – vidiniame SEO esančios klaidos gali paprasčiausiai blokuoti jūsų pasiekiamumą ir neleisti organiškai pritraukti svetainės lankytojų. 

Visgi, reikėtų nepamiršti, kad SEO projektą savo svetainei atliekate ne tik jūs, bet tai daro ir jūsų konkurentai. Dėl šios priežasties net ir atlikus išorinį ir vidinį SEO yra labai svarbu stebėti situaciją ir esant poreikiui taikyti SEO palaikymą – nuolat informatyviu turiniu pildyti tiek savo svetainę, tiek erdves už svetainės ribų – socialinius tinklus, forumus, nuorodų katalogus. Be abejo, to prireikia ne visuomet – ne visose rinkose konkurentai aktyviai dirba su savo svetainėmis.

Kokią naudą neša išorinis SEO?

✔️ Internetas prisipildo nuorodomis į jūsų svetainę. O tai reiškia, kad jūs esate pastebimi paieškos sistemų;
✔️ Jūs esate minimi forumuose, vadinasi, formuojate viešąją nuomonę, tad įgyjate autoritetą;
✔️ Jūsų, kaip specialistų minėjimas įvairiuose tinklaraščiuose ar internetinėje spaudoje didina pasitikėjimą jūsų vardu;
✔️ Padeda jus atrasti lig šiol jūsų nežinojusiems netoli esantiems žmonėms;
✔️ Padeda paieškos sistemų rezultatuose būti aukščiau, nei jūsų konkurentai;
✔️ Padidina lankomumą srautą ir konversijas;
✔️ Išorinis SEO kuria ilgalaikius rezultatus.

Kam reikalingas išorinis SEO?

Išorinis SEO pravers, jei:
• Turite savo internetinę svetainę ar internetinė parduotuvę;
• Esate atlikę vidinį SEO;
• Norite pritraukti daugiau lankytojų dėmesio;
• Siekiate būti pastebėti;
• Norite ugdyti savo verslą
• Svajojate padidinti pardavimus;
• Trokštate padidinti srautą ir konversijas;
• Siekiate didinti savo vardo patikimumą;
• Norite aplenkti konkurentus;
• Norite džiaugtis organiškais ir ilgalaikiais rezultatais;
• Svajojate atsidurti paieškos sistemų rezultatų topuose.

Koks išorinis SEO man tinkamiausias?

Atsakymas paprastas – unikalus. Tai, kiek laiko truks jūsų svetainei išorinis SEO, kokie veiksmai labiausiai augins jūsų svetainės pastebimumą, kokie sklaidos kanalai pasiteisins, priklauso nuo kelių faktorių. 

Pirmiausiai, turėtume apžvelgti konkurencinį lauką. Paieškos sistemų viršūnėse trokštate atsidurti ne tik jūs, bet ir, deja, jūsų konkurentai.

 Norėdami juos pralenkti, išorinio SEO pagalba turite įrodyti paieškos sistemoms, kad jūsų svetainėje esantis turinys yra geresnis, informatyvesnis, tikslesnis ir naudingesnis, nei jūsų konkurentų. 

Be abejo, konkretūs išorinio SEO darbai labai priklauso ir nuo jūsų svetainės dabartinės būklės, pozicijos „Google“ paieškoje. Kiekvienos svetainės nuorodų tinklas yra unikalus, mat unikali ne tik pati norima optimizuoti svetainė, bet yra skirtingi ir kiekvieno ženklo konkurentų pasiekimai svetainės optimizavimo procesuose.

Dar vienas itin svarbus faktorius, lemiantis būdus, kurie bus taikomi jūsų svetainės autoriteto didinimui – tikslai. Kiekvienas atvejis individualus, todėl ir išorinio SEO kaina nustatoma individualiai.

Išorinis SEO ar mokama reklama?

Dera pripažinti – abiejų skirtingi tikslai. Jei išorinis SEO skirtas palaipsniui organiškai didinti jūsų svetainės pastebimumą ir kelti jus į svetainės topus, tai tuo tarpu mokamos reklamos tikslas – greitai ir didelei auditorijai jus reprezentuoti, tačiau trumpam. 

Išorinio SEO nauda gali būti matoma ir pasibaigus SEO darbams, o štai reklama situaciją gerins tik tol, kol už ją mokėsite. Kitaip tariant, SEO yra ilgalaikė investicija į jūsų veiklą, kuri jums atsipirks ir neš apčiuopiamą naudą bent kelerius metus.

SEO svarbus ir dėl to, kad padės tinkamai paruošti svetainę viešinimui, sklaidai, paversti ją patrauklesne tiksliniam lankytojui ir pastebima „Google“ ar kitų paieškos sistemų algoritmams. Be to, atliekant išorinį SEO orientuojamasi tik į jūsų tikslinę auditoriją, vadinasi, jūsų svetainė pristatoma būtent tiems žmonėms, kuriems reikalingos jūsų paslaugos, prekės ar kurie domisi jūsų vykdoma veikla.

Aistis

SEO srityje dirbu jau daugiau nei 12 metų, per visą savo karjerą teko optimizuoti šimtus skirtingų svetainių, dirbti su įvairiais projektais, pasiekti itin gerų rezultatų paieškoje ir padidinti lankytojų srautus bei pardavimus.

Daugiau apie mane

Kontaktai

Turite klausimų? Su manimi galite susisiekti įvariais būdais, tad pasirinkite sau patogiausią
Klaipėda, Dragūnų g.
+37062783190
info@aiskit.lt
Contact Form Demo (#3)
menu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram