Besidomint SEO tikriausiai dažnai matote išskirtus struktūrizuotus duomenis kaip svarbų vidinio seo faktorių. Tai yra tiesa, nes privalumų šie duomenys turi nemažai.
Struktūrizuoti duomenys (structured data) - tai dar kitaip vadinama schema markup naudojami apibūdinti įvairiausius duomenis pavyzdžiui: telefono numerius, receptus, knygas, vaizdo įrašus, vertinimus, datą, autorių ir panašiai.
Vizualiai lankytojai to nemato, tačiau, tai yra suvesta naudojant įvairius įskiepius arba tiesiog įterpiant reikiamą kodą.
Štai keletas pavyzdžių kaip atrodo struktūrizuoti duomenys:
Matome įvesta šiuos duomenis - autorius, receptas, paskelbimo data, įvertinimas ir panašiai. Google ir kitos paieškos sistemos mėgsta, kai viskas yra taip sužymėta ir už tai apdovanoja išskirtinumu paieškoje. Pavyzdžiui:
Taigi struktūrizuoti duomenys yra svarbūs, tačiau tikrai nėra pirmenybė. Jeigu visa kita yra tvarkoje, tada tikrai laikas susitvarkyti šiuos duomenis ir džiaugtis geresnėmis ir išskirtinėmis pozicijomis paieškoje.