Web Analytics

Aiskit

Menu

Aiskit

Menu

Facebook reklama - kaip tai veikia ir kiek tai kainuoja? 2022

Reklama Facebook yra labai svarbi Jūsų reklaminei kampanijai. Šis reklamos kanalas ne tik mažesniais kaštais padeda surasti žmonių, kurie apsilankys Jūsų parduotuvėje, interneto svetainėje, pamėgs puslapį ar įsirašys Jūsų sukurtą programėlę, bet ir suteiks jums galimybę padaryti tai patogiai ir Jums priimtiniausiu būdu. Todėl šiame įraše aptarsiu visas Facebook reklamos rūšis.

Dar visai neseniai Facebook galėjo pasiūlyti tik labai nedaug galimybių kaip ir kokiu tikslu pasiekti auditoriją. (Galite paskaityti pagrindinius istorijos etapus čia.)

Dabar Facebook siūlo keleta skirtingų reklamos tipų, kurie gali jums padėti reklamuotis dar efektyviau.

Taigi čia aprašysiu populiariausias Facebook reklamos rūšis, reklamos tikslus ir kaip visa tai veikia.

Facebook reklamos rūšys

Paveikslėlių reklama

Nukreipkite žmones į svetaines ar programas naudodami aukštos kokybės ir patrauklius vaizdus. Norėdami papasakoti savo istoriją, naudokite savo vaizdus arba sukurkite skelbimą su nuotraukomis.

Vaizdo įrašų reklama

Parodykite gaminio savybes ir pritraukite žmones garsu ir judesiu. Įkelkite sukurtą vaizdo įrašą arba sukurkite jį skelbimų tvarkyklėje naudodami vaizdo įrašų kūrimo įrankius.

Geras, įtraukiantis, įdomus ir įsimintinas Facebook vaizdo įrašas – puiki priemonė pritraukti daugiau puslapio fanų ir klientų.

Facebook įrašai dažnai tampa „viral“, tai reiškia, kad išplinta po visą Lietuvą ar pasaulį, nes susilaukia labai daug pasidalinimų ir komentarų.

Taip pat Facebook įrašus vis dažniau renkasi tie, kurie reklamuojasi ir televizijoje, nes tai daug pigesnė ir efektyvesnė reklama.

Karuselės reklama

Rodykite iki dešimties vaizdų arba vaizdo įrašų viename skelbime, kiekvieną su savo nuoroda. Naudokite karuselės skelbimus, kad būtų rodomi skirtingi to paties produkto vaizdai, arba sukurkite vieną ilgą panoraminę nuotrauką, kurią žmonės galėtų perbraukti.

Kolekcijos reklama

Skatinkite apsipirkti rodydami prekes iš savo produktų katalogo – pritaikytas kiekvienam asmeniui. Naudokite dinamines parinktis norėdami įvairiais būdais pristatyti savo produktus.

Reklamos tikslas

Kiekviena reklamos rūšis taip pat leidžia pasirinkti koks yra jūsų galutinis reklamos tikslas.

Automatinis
Leiskite Facebook platformai pačiai nuspręsti ko jūs norite iš šitos reklamos. (Rekomenduojama naujokams)

Gaukite pranešimus "Messenger" programoje
Po reklama žmonės galės iškarto nusiųsti tiesioginę žinutę jums į Messenger programėlę.

Gaukite pranešimus "Whatsapp" programoje
Po reklama žmonės galės iškarto nusiųsti tiesioginę žinutę jums į Whatsapp programėlę.

Internetinės svetainės reklama
Jeigu jūsų pagrindinis tikslas lankytojaiinternetiniame puslapyje, tam šis reklamos tikslas kaip tik jums.

Facebook puslapio reklama
Greičiau pasieksite didesnį savo Facebook puslapio fanų skaičių. Tai puikus įrankis siekiant padidinti Facebook puslapio "like" skaičių. Facebook puslapis (jeigu dar neturite, tai galite susikurti pagal šį gidą) be fanų atrodo tarsi be dvasios. Nors fanų skaičius dabar jau nebeturi tokios didelės reikšmės, tai vistiek pagyvina puslapį, ypač jeigu jie yra aktyvūs. Lengviausiai pritraukti naujų žmonių yra naudoti Facebook reklamą. Tai ne tik pakels "Patinka" skaičių, bet ir gali tapti jūsų potencialiais klientais.

Gaukite potencialių klientų kontaktinę informaciją
Naudokitės forma, kuri jums leis surinkti žmonių kontaktinę informaciją tokią kaip telefono nr., el paštas, vardas ir pavardė.

Boost your posts - padidinkite įrašų pasiekiamumą
Šis tikslas padeda surinkti daugiau laikų (patinka), pasidalinimų ir komentarų ant Jūsų įrašo. Kai kas nors atlieka bent vieną iš šių veiksmų tai vadinama "engagement" (įsitraukimas).

Padidinkite dalyvių skaičių renginiuose
Tai geriausias būdas privilioti kuo daugiau dalyvių į Jūsų organizuojamą renginį.

Gaukite daugiau programėlės įdiegimų
Žmonės paspaudę ant skelbimo nusiunčiami tiesiai į "App store", kad įsidiegtų programą.

Kaip naudotis Facebook reklama, kaip ją paleisti ir kiek tai kainuoja?

Pradėkime nuo pačio paprasčiausio varianto t.y įrašo paryškinimo (esamo įrašo reklamos). Tiesiog keliaukite ant savo puslapio sienos ir išsirinkite įrašą, kurį norėtumėte reklamuoti, kad jis būtų matomas kuo daugiau žmonių.

Arba galime sukurti visiškai nują reklamą, nesvarbu ar tai būtų vaizdo įrašas, ar paveikslėlis, daug paveikslėlių, produktų ir panašiai.

Vienintėlis skirtumas kuriant naują reklamą toks, kad galėsite išnaujo parašyti tekstą, priskirti nuotrauką ar vaizdo įrašą. Visa kita identiškai taip pat, tad nesvarbu, kokį variantą pasirinkote sekite tolimesnes instrukcijas.

Pasirinkite reklamos tikslą, kuriuos aptarėme viršuje. Galite pradėti nuo paprasto pasirinkimo (Automatinis).

Pasirinkite mygtuką, kuris bus rodomas po įrašu. (Taip pat aptarėme viršuje).

Pasirinkite nuotraukas arba vaizdo įrašą ir sukurkite aprašymą. Jeigu reklamuosite jau esamą įrašą, nieko daryti nereikia.

Pasirinkite auditoriją, jeigu jos dar neturite, sukurkite naują.

Sukurkite auditorijos pavadinimą ir pasirinkite vietovę, kur reklama bus matoma ir kokiai žmonių amžiaus grupei tai skirta.

Susiauriname auditoriją įvesdami papildomus pomėgius. Šiuo atveju - žmonės turintys savo verslą. Ir matome, kad iš vis tokių žmonių yra apie 3,8-4,5 tūkst. Spaudžiame Save Audience.

Pasirenkame kiek norime išleisti reklamai. Kuo daugiau išleisite, tuo daugiau žmonių pasieksite. Šiuo atveju 7 dienas išleisime po 1 dolerį.

Taip pat galite pasirinkti, kur bus rodoma jūsų reklama.

Spaudžiame Boost Now (reklamuojant įrašą) arba Promote Now (kuriant naują reklamą).

Štai ir viskas! Sėkmingai paleidote Facebook reklamą, kuri tikekimės pritrauks naujų klientų, sekėjų ir padidins žinomumą.

Susiję įrašai

menu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram