Web Analytics

Facebook sąvokos - Ką jo reiškia ir kaip jas naudoti?

Norint suprasti reklamą tinkle Facebook, visų pirmą reiktų susipažinti su kai kuriomis pagrindinėmis sąvokomis.

Bendrosios Facebook sąvokos

Timeline
Kartais tai vadinama Facebook profiliu, tai laiko juosta, kuri sudaryta iš nuotraukų kolekcijos ir įvairių istorijų.

News Feed
Tai galima sakyti Facebook širdis. Tai žmonių ir puslapių dėka pastoviai atsinaujinantis naujienų sąrašas.

Right-Hand Column
Tai vieta Facebook, kurioje bus rodomos Jūsų reklamos pasirinkus šią vietą.
Ši vieta yra ne naujienų sraute, bet dešinėje pusėje.

Page
Puslapiai yra skirti verslui, įmonės vardui arba organizacijai tam, kad būtų galima pasidalinti įvairias istorijas ir rasti naujų klientų. Jeigu planuojate turėti puslapį skaitykite - Kaip sukurti Facebook puslapį?

Page Like
Žmonės spausdami like mygtuką pamėgsta Facebook puslapį. Taip didinama puslapio reputacija ir fanų skaičius.

Facebook reklamos sąvokos

Taip atrodo Facebook reklama

Ad
Tai reklama susidedanti iš paveikslo ir teksto, kuri skirta pasiekti norimą auditoriją už tam tikrą nustatytą mokestį. Reklamos rodomos kartu su paprastais žmonių įrašais, todėl labai svarbu kad reklama būtų susijusi su norimos auditorijos pomėgiais. Jeigu norite išbandyti skaitykite: Kaip sukurti Facebook reklamą?

Campaign
Tai reklaminė kampanija kuri gali susidėti iš kelių skirtingų reklamos tipų pvz: vizitai į internetinį puslapį,puslapio fanai, programos įdiegimas ir panašiai.

Clicks
Tai paspaudimų skaičius ant Jūsų reklamos.

Boosted Post
Tai reiškia jog įrašas yra reklamuojamas ir jis pasiekia daug didesnę auditoriją nei įprastas įrašas.

Unpublished Page post
Tai įrašas kuris yra nukreiptas tik į specifinę auditoriją, tai reiškia kad įrašas bus matomas tik autoriaus ir pasirinktos auditorijos.

Conversions
Tai klientų įvykdyti veiksmai, tokie kaip prekės nupirkimas, ar prekės įdėjimas į pirkinių krepšelį.

Conversion Pixel
Tai Facebook įrankis padėsiantis sekti reklamų efektyvumą už Facebook ribų, pvz: savo puslapyje.

Cost Per Action (CPA)
Tai atsiskaitymo už reklamą būdas - mokama tada kai yra atliktas kažkoks tai norimas veiksmas.

Cost Per Click (CPC)
Tai atsiskaitymo už reklamą būdas - mokama tada kai yra paspaudžiama ant Jūsų reklamos.

Cost Per Impressions (CPM)
Tai atsiskaitymo už reklamą būdas - mokama už tai, kiek kartų reklamą buvo rodoma.

ROAS (Return on Ad Spend)
Ši sąvoka parodo Facebook reklamos efektyvumą ir jos atsiperkamumą.

Aistis

SEO srityje dirbu jau daugiau nei 12 metų, per visą savo karjerą teko optimizuoti šimtus skirtingų svetainių, dirbti su įvairiais projektais, pasiekti itin gerų rezultatų paieškoje ir padidinti lankytojų srautus bei pardavimus.

Daugiau apie mane

Susiję įrašai

Kontaktai

Turite klausimų? Su manimi galite susisiekti įvariais būdais, tad pasirinkite sau patogiausią
Klaipėda, Dragūnų g.
+37062783190
info@aiskit.lt
Contact Form Demo (#3)
menu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram