Google Analytics tai yra vienas geriausių ir svarbiausia nemokamų įrankiu norint sekti vartotojų elgseną, srautą ir kitur rodiklius savo internetinėje svetainėje. Su šiuo įrankiu lengvai sužinosite apie savo lankytojus pavyzdžiui kurioje vietoje jie gyvena, kada apsilankė puslapyje, kokį įrenginį naudojo, iš kur atėjo, kiek laiko išbuvo puslapyje, kada atliko konversiją ir kitus kriterijus.
Norint tinkamai naudotis šiuo įrankiu pirma reikia susipažinti, kokias funkcijas jis atlieka ir kaip Google Analytics gali būti naudingas.
Google Analytics greičiausiai informaciją galime pasitikrinti pagrindiniame Home puslapyje, kurioje matome tokius rodiklius kaip
Kiek lankytojų apsilankė skirtingomis dienomis ir kiek lankytojų yra šiuo metu.
Iš kur atvyko lankytojai - ar tai organinis, socialinių medijų, tiesioginis ar kitas srautas? Taip pat iš kokių šalių buvo lankytojai ir kokiomis valandomis daugiausiai jų sulaukėme.
Taip pat kokie yra populiariausi puslapiai, kokios tendencijos ir kokie yra populiariausi įrenginiai (Kompiuteris, Telefonas ar Planšetė).
Apsilankius "Realtime" realaus laiko kategorijoje pamatysite, ką šiuo metu veikia jūsų lankytojai t.y kokius puslapius naršo, iš kokios lokacijos apsilankė, pagal kokį raktažodį ir iš kokio kanalo atėjo.
Šioje skiltyje rasite visą reikiamą informaciją nuo A iki Ž apie savo auditoriją. Kiek apsilankė lankytojų ir kiek buvo naujų, kiek peržiūrėjo puslapių, koks atmetimo rodiklis ir panašiai. Jeigu norite pamatyti viską dar smulkiau, tada galite pasirinkti subkategorijas.
Ši skiltis skirta norint giliau panagrinėti ir sužinot iš kokių kanalų atėjo lankytojai. Pavyzdžiui iš organinės paieškos (Google, Bing ir t.t), tiesiogiai (įvedė domeno adresą į laukelį), referaliniai (atėjo iš kitos svetainės), socialinių medijų (Facebook, Twitter ir t.t).
Šioje skiltyje galite suprasti ir pamatyti, kaip lankytojai reaguoja į jūsų turinį ir valdymą svetainėje, kaip dažnai lankytojai sugrįžta į jūsų puslapį, kiek ilgai užsibūna ir panašiai. Taip pat galima detaliau šiuos rodiklius pažiūrėti kiekvienam puslapiui atskirai.
Dar viena naudinga funckija yra Behavior Flow leidžianti suprasti lankytojo kelią t.y kokia buvo pradžia ir pabaiga.
Šioje skiltyje galima sukurti savo konversijas. Pavyzdžiui jūsų tikslas yra, kad žmogus paspaustų ant kažkurio mygtuko, arba užpildytų susisiekimo formą tai galite padaryti nesunkiai naudodami Goals. Nusistatę šiuos tikslus tiksliai žinosite kiek reikia vizitų, kad pasiektumėte tokius rezultatus.