Web Analytics

Aiskit

Menu

Aiskit

Menu

Kaip atrodo taisyklingas Meta pavadinimas ir Meta aprašymas?

Ar žinote posakį neteiskite knygos pagal viršelį? SEO pasaulyje yra atvirkščiai, nes pavadinimas ir aprašymas turi kuo tiksliai apibūdinti, tai ką rasite puslapyje. Kadangi paieškoje esate ne vieni, turite kuo tiksliau ir tinkamiau pasiruošti, kad išsiskirtumėte iš minios ir ieškantis žmogus apsilankytų pas jus.

Pavadinimas neturėtų viršyti 60 simbolių, o aprašymas neturėtų užimti daugiau nei 160 simbolių. Kas įvyks, jeigu vieną iš jų paliksime ilgesnį? Didelės įtakos tai neturės, tačiau jūsų tekstas ir pavadinimas bus nukirpti ir pilnai nebus atvaizduojami.

Štai keletas taisyklių, kurios gali padėti parašyti tinkamus Meta title ir description

Meta pavadinimą

  • Panaudokite žodį ar frazę, kuri siūlo atlikti veiksmą pvz: pirkite, žema kaina, nemokamas siuntimas ir panašiai.
  • Panaudokite savo raktažodį pavadinimo pradžioje
  • Paminėkite vietovę jeigu turite savo vietą pavyzdžiui: Elektriniai dviračiai Klaipėdoje
  • Venkite skyrybos ženklų ir įvairių simbolių


Meta aprašymą

  • Apibūdinkite, kas parašyta įraše ar kas tai per produktas bei paslauga
  • Panaudokite svarbiausią informaciją aprašymo pradžioje
  • Neperkelkite pavadinimo į aprašymą, labiau stenkitės pratęsti pavadinimą pasakodami toliau
  • Venkite skyrybos ženklų ir įvairių simbolių
  • Aprašyme panaudokite raktažodį

Susiję įrašai

menu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram