Kodėl mums gali reikėti raktažodžių? Kodėl negalime tiesiog pradėti rašyti turinio apie juos negalvojant? Raktažodžių paiešką verta padaryti dėl daugelio priežasčių, tačiau viena pagrindinių didesnis ir tikslesnis srautas į jūsų puslapį. Taip pat žinodami kokie egzistuoja raktažodžiai lengviau galite planuoti savo svetainės plėtrą ir svarbesniems raktažodžiams skirti daugiau dėmesio.
Žinodami ir atlikę raktažodžių paiešką jūs:
Nors ir norėtusi žinoti tikslų atsakymą, deja galiu pasakyti, kad tai priklauso nuo daugybės faktorių. Geriausia pažiūrėti, kas jau yra pirmose pozicijose ir patyrinėti kiek raktažodžių yra naudojama tuose puslapiuose. Svarbiausia nepersistengti ir kiek įmanoma išlaikyti natūralumą.
Renkantis raktažodžius svarbu atkreipti dėmesį į:
Raktažodžio konkurencija negali būti perdidelė, nebent jūs tikrai turite labai didelį biudžetą. Konkurenciją galite patikrinti su SEO įrankiais.
Turite atsižvelgti į raktažodžio paieškų skaičių. Jeigu raktažodis turi tarkime tik 50 paieškų per mėnesį, tad galite įsivaizduoti, kad būdami pirmoje pozicijoje daugiau nei 50 lankytojų greičiausiai nesulauksite.
Raktažodis reiškia ne tą ką jūs galvojate. Pavyzdžiui raktažodis debesys, gali reikšti debesis virš mūsų galvų, taip pat kaip ir debesis serveryje. Tad turite gerai paanalizuoti kas ką reiškia ir kokie puslapiai yra pirmoje vietoje.
Jeigu norite sužinote kiek paieškų ir kokio sudėtingumo yra raktažodis, tam reikės specialaus įrankio. Visi raktažodžių įrankiai veikia panašiu principu. Mes įvedame betkokį raktažodį, o jis mums parodo informaciją ne tik apie tą vieną raktažodį bet ir didelį kiekį kitų panašių, trumpesnių ar ilgesnių raktažodžių, kuriuos taip pat galime panaudoti tekste ir padidinti matomumą paieškoje.
Nemokamas ir pats populiariausias įrankis yra Google Keyword Planner, kurį rasite apsilankę čia.
Iš tiesų labai paprastai. Turite du pasirinkimus.
1 pasirinkimas - idėjų generavimas ir įvesto raktažodžio duomenys
2 pasirinkimas - duomenys tik apie įvestą raktažodį
Tad žinoma geriau spausti pirmąjį, nes taip tuo pačiu pamatysite daugiau idėjų
Suveskite savo norimą raktinį žodį, pasirinkite kalbą ir šalį, o tada spauskite Get results.
Rezultatuose matote raktinius žodžius, kiek žmonių ieško ir kokia yra konkurencija norint juos aplenkti Google paieškoje. Nors šis įrankis ir yra nemokamas, norint daugiau informacijos reikia aktyviai naudoti Google Ads ir pirkti reklamą. Kita išeitis būtų naudoti specialų SEO įrankį. Kaip pavyzdį galiu parodyti Ahrefs, Semrush ir Keywordtool įrankius. Kiek duomenų gauname įvedę tus pačius duomenis.
Perspėju, kad tokie įrankiai gali būti šiek tiek brangūs, tad jeigu neturite biudžeto pradžioje tikrai užteks ir nemokamo Google keyword tool įrankio. Beto, kai jau turėsite ar jeigu jau turite veikiančia svetainę, galite pasinaudoti dar vienu nemokamu įrankiu - Google Search Console, kuri parodo kokiais raktažodžiais jau esate pozicionuojami paieškoje ir taip pat kokius dar raktažodžius rekomenduojama panaudoti.
Naudodami įrankius jūs tikriausiai gausite daugiau raktinių žodžių nei reikia. Tad kaip juos atsirinkti ir į ką atkreipti dėmesį?