Web Analytics

Raktažodžiai - kodėl jų reikia ir kaip juos rasti?

Kodėl mums gali reikėti raktažodžių? Kodėl negalime tiesiog pradėti rašyti turinio apie juos negalvojant? Raktažodžių paiešką verta padaryti dėl daugelio priežasčių, tačiau viena pagrindinių didesnis ir tikslesnis srautas į jūsų puslapį. Taip pat žinodami kokie egzistuoja raktažodžiai lengviau galite planuoti savo svetainės plėtrą ir svarbesniems raktažodžiams skirti daugiau dėmesio.

Žinodami ir atlikę raktažodžių paiešką jūs:

  • Geriau suprasite savo lankytojų norus
  • Lengviau sukursite veikiančia SEO strategiją
  • Suplanuosite svetainės struktūrą
  • Užpildysite svetainę kokybišku ir optimizuotu turiniu
  • Padidinsite matomumą paieškos sistemose ir sulauksite daugiau lankytojų

Koks yra optimalus raktažodžių skaičius tekste?

Nors ir norėtusi žinoti tikslų atsakymą, deja galiu pasakyti, kad tai priklauso nuo daugybės faktorių. Geriausia pažiūrėti, kas jau yra pirmose pozicijose ir patyrinėti kiek raktažodžių yra naudojama tuose puslapiuose. Svarbiausia nepersistengti ir kiek įmanoma išlaikyti natūralumą.

Kokios yra dažniausiai pasitaikančios klaidos renkantis raktinius žodžius?

Renkantis raktažodžius svarbu atkreipti dėmesį į:

Raktažodžio konkurencija negali būti perdidelė, nebent jūs tikrai turite labai didelį biudžetą. Konkurenciją galite patikrinti su SEO įrankiais.

Turite atsižvelgti į raktažodžio paieškų skaičių. Jeigu raktažodis turi tarkime tik 50 paieškų per mėnesį, tad galite įsivaizduoti, kad būdami pirmoje pozicijoje daugiau nei 50 lankytojų greičiausiai nesulauksite.

Raktažodis reiškia ne tą ką jūs galvojate. Pavyzdžiui raktažodis debesys, gali reikšti debesis virš mūsų galvų, taip pat kaip ir debesis serveryje. Tad turite gerai paanalizuoti kas ką reiškia ir kokie puslapiai yra pirmoje vietoje.

Kaip ieškoti raktinių žodžių?

Jeigu norite sužinote kiek paieškų ir kokio sudėtingumo yra raktažodis, tam reikės specialaus įrankio. Visi raktažodžių įrankiai veikia panašiu principu. Mes įvedame betkokį raktažodį, o jis mums parodo informaciją ne tik apie tą vieną raktažodį bet ir didelį kiekį kitų panašių, trumpesnių ar ilgesnių raktažodžių, kuriuos taip pat galime panaudoti tekste ir padidinti matomumą paieškoje.

Nemokamas ir pats populiariausias įrankis yra Google Keyword Planner, kurį rasite apsilankę čia.

Kaip naudotis Google Keyword Planner įrankiu?

Iš tiesų labai paprastai. Turite du pasirinkimus.

Raktažodžių paieška

1 pasirinkimas - idėjų generavimas ir įvesto raktažodžio duomenys

2 pasirinkimas - duomenys tik apie įvestą raktažodį

Tad žinoma geriau spausti pirmąjį, nes taip tuo pačiu pamatysite daugiau idėjų

Suveskite savo norimą raktinį žodį, pasirinkite kalbą ir šalį, o tada spauskite Get results.

Raktažodžių paieška
Raktažodžių paieškų skaičius ir konkurencija

Rezultatuose matote raktinius žodžius, kiek žmonių ieško ir kokia yra konkurencija norint juos aplenkti Google paieškoje. Nors šis įrankis ir yra nemokamas, norint daugiau informacijos reikia aktyviai naudoti Google Ads ir pirkti reklamą. Kita išeitis būtų naudoti specialų SEO įrankį. Kaip pavyzdį galiu parodyti Ahrefs, Semrush ir Keywordtool įrankius. Kiek duomenų gauname įvedę tus pačius duomenis.

Perspėju, kad tokie įrankiai gali būti šiek tiek brangūs, tad jeigu neturite biudžeto pradžioje tikrai užteks ir nemokamo Google keyword tool įrankio. Beto, kai jau turėsite ar jeigu jau turite veikiančia svetainę, galite pasinaudoti dar vienu nemokamu įrankiu - Google Search Console, kuri parodo kokiais raktažodžiais jau esate pozicionuojami paieškoje ir taip pat kokius dar raktažodžius rekomenduojama panaudoti.

Kaip atsirinkti tinkamus raktinius žodžius?

Naudodami įrankius jūs tikriausiai gausite daugiau raktinių žodžių nei reikia. Tad kaip juos atsirinkti ir į ką atkreipti dėmesį?

  • Raktažodžiai neatitinka temos
  • Raktažodžiai neturi aiškios paieškos, pavyzdžiui - šokoladas. Tai yra per platus raktažodis ir nebus pelningas, nes nenusako tikslesnės krypties. Jeigu tai būtų tarkime - šokolado parduotuvė Klaipėdoje. Tada šis raktažodis tiksliai apibūdina tai ko žmogus ieško ir ką mes galime pasiūlyti.
  • Raktažodžiai kartu turi kitos įmonės pavadinimą - tokių būdu labai sunku peršokti tikrąją įmonę ir net tai padarius tikriausiai žmonės vistiek nespaus ant jūsų puslapio.

Aistis

SEO srityje dirbu jau daugiau nei 12 metų, per visą savo karjerą teko optimizuoti šimtus skirtingų svetainių, dirbti su įvairiais projektais, pasiekti itin gerų rezultatų paieškoje ir padidinti lankytojų srautus bei pardavimus.

Daugiau apie mane

Susiję įrašai

Kontaktai

Turite klausimų? Su manimi galite susisiekti įvariais būdais, tad pasirinkite sau patogiausią
Klaipėda, Dragūnų g.
+37062783190
info@aiskit.lt
Contact Form Demo (#3)
menu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram