Išorinis SEO – antrasis didelis žingsnis vykdant SEO projektą jūsų svetainei. Tai viena iš svarbiausių svetainės optimizavimo paieškos sistemoms dalių. Jei
vidinio SEO metu buvo atliekami techniniai svetainės tvarkymo, struktūros ir turinio optimizavimo darbai, tai išorinis optimizavimas ypač svarbus siekiant iškelti svetainę į „Google“, ar kitų paieškos sistemų topus. Šio etapo metu didinamas jūsų svetainės žinomumas, kuriamas pasitikėjimas ir autoritetas už svetainės ribų.
Tam, kad būtumėte pastebėti neužteks tik vidinio SEO, mat jis orientuotas į svetainės vidų – techninį puslapio, jo struktūros ir turinio tvarkymą ir optimizavimą. Siekiant pagerinti savo tinklalapio pozicijas, padidinti organinį tikslinės auditorijos lankytojų skaičių, jums tiesiog būtina skleisti žinią apie save už svetainės ribų būtent taip, kaip norit to „Google“ ar kita paieškos sistema. Lengviausias ir patikimiausias būdas tai padaryti – atlikti išorinį SEO.
Išorinis SEO taikosi prikviesti paieškų sistemų dėmesį per išorę. Išorinio SEO metu apie jūsų veiklą pranešama visame internete – naujienų portaluose, populiariausiuose tinklaraščiuose, socialiniuose tinkluose, specialiose nuorodų talpinimo platformose, jei reikia – vaizdo ir garso turinio talpinimo platformose ir kitose itin jūsų svetainei reikšmingose vietose. Šio SEO etapo tikslas – kurti išorinių nuorodų tinklą, kuris įrodys paieškos sistemoms, kad jūsų svetainėje esantis turinys yra aktualus, stipriai susijęs su raktažodžiais ir taip leisti „Google“ ar kitoms paieškos sistemoms ir, be abejo, potencialiems klientams jus matyti kaip profesionalų, aktualų ir puikų internetinį šaltinį.
Išorinis SEO reikalingas, pirmiausia, tam, kad taptumėte matomi. Iš dalies tai galima laikyti reklama, tačiau išorinis SEO rezultatais mėgautis leidžia net ir pasibaigus darbams.
Deja, bet norint padidinti tikslinių lankytojų srautą ir pagerinti konversijas, neužtenka tiesiog reklamuotis. Tam, kad klientai pasirinktų ne jūsų konkurentus, o jus, privalote skleisti itin kokybišką ir naudingą informaciją, parodyti savo išskirtinumą ir, svarbiausia, kurti patikimo ir profesionalaus ženklo įvaizdį.
Išorinis SEO kaip tik tą ir padeda pasiekti. Ir net daugiau. Tai būdas skleisti naudingą informaciją už jūsų svetainės ribų taip, kad informacija būtų pasiekiama ne tik potencialiems klientams, bet ir paieškos sistemoms.