Google Search Console arba sutrumpintai GSC yra nemokamas įrankis sukurtas paties Google leidžiantis geriau suprasti puslapio SEO situaciją. Šis įrankis leidžia atlikti tokius veiksmus:
Visų pirma turite pridėti savo puslapį prie Google Search Console ir patvirtinti, kad jūs esate tikrasis šios svetainės valdytojas.
Jeigu nepavyks naudojant 1 būdą, galite naudoti ir 2 (URL prefix), tokiu atveju reikės įkelti Google failą į savo svetainės /public_html papkę ir taip patvirtinti. Tačiau rekomenduoju naudoti pirmąjį būdą.
Nusikopijuokite TXT įrašą ir iklijuokite jį svetainės talpinimo puslapyje. Pavyzdžiui Hostinger
Spaudžiame Add Record, tada grįžtame į Google Search Console ir spaudžiame Verify.
Viskas! Jūsų paskyra patvirtinta!
1. Kaip ir Google Analytics visų pirma galime sužinoti kiek kiekvieną dieną turėjome organinio srauto (paspaudimų paieškoje).
Paspaudę "Full report" matysime dar daugiau duomenų, tokius kaip CTR (paspaudimų dažnumą), vidutinę poziciją ir kitus. Taip pat šiuos paspaudimus galita grupuoti pagal užklausas, puslapius, šalis, įrenginius, datas ir panašiai.
2. Taip pat galime sužinoti kaip lankytojams sekasi naudotis mūsų internetine svetaine ir kokia jų patirtis. Pavyzdžiui gali per ilgai užsikrauti, neatitikti Core Web Vitals reikalavimų ir panašiai.
3. Norint užtikrinti, kad jūsų nuorodos pasiekiamos Google paieškos robotams ir crawleriams galima pridėti ir patikrinti sitemap. Tai yra nuostabus įrankis atliekant pirmuosius SEO audito žingsnius arba ruošiantis atlikti vidinį SEO ir sutvarkyti esamas klaidas.
4. Galime lengvai sužinoti kokie mūsų svetainės puslapiai turi daugiausiai atgalinių nuorodų, vidinių nuorodų ir koks yra dažniausiai naudojamas tekstas (anchor) nurodant nuorodą į mūsų svetainę.
5. Taip pat norintiems sužinoti naujausią informaciją, tendencijas ir pasiūlymus pateiktus kaip ant lėkštutės galite pasinaudoti Search Console Insights puslapiu.
Rasite labai lengvai suprantamą puslapio peržiūrių apžvalgą ir vidutinę lankytojo trukmę.
Taip pat sužinosite kokie puslapiai yra patys populiariausi per paskutines 28 d., kaip žmonės suranda jūsų puslapį.
Kokie raktažodžiai yra ieškomiausi ir kokias paskutines nuorodas gavote iš kitų puslapių. Ir sužinosite iš kokių socialinių tinklų taip pat atsivedate lankytojų.