Tikriausiai pastebėjote, kad kartais įvedę savo užklausą į Google paieškos sistemą randate atsakymą net neužeidami į kažkokį tai puslapį. Taip yra dėl to, nes jūs randate atsakymą, kuris yra "rich snippet".
Pavyzdyje matote, kad mes ieškojome, kiek gyventojų yra Lietuvoje ir mes tiesiog gavome atsakymą net nepalikdami Google sistemos. Tai ir yra "rich snippet".
Lankytojui tai labai patogi savybė, tačiau puslapio savininkui ši informacija nesuteikia jokios naudos, nes žmonės pas juos taip ir neapsilanko.
Tai taip pat patogus būdas žmonėms sužinoti daugiau informacijos esant pačioje paieškos sistemoje, tačiau dažniausiai vien to neužtenka ir žmogus vistiek apsilanko puslapyje, kad sužinotų daugiau. Tokiu būdų džiaugiasi internetinio puslapio savininkas sulaukęs lankytojo ir pats lankytojas suradęs tinkamos informacijos.
Kaip matote pavyzdyje mes puikiai matome apelsinų sulčių privalumus sveikatai, tačiau perskaitę tikriausiai norėtume sužinote apie tai plačiau ir galime lengvai patekti į puslapį. Taip pat šis rezultatas paieškoje užima daugiau vietos ir kitus rezultatus nustumia į apačia.
Dėl šių priežasčių internetinių puslapių savininkai planuodami SEO strategiją stengiasi užsiimti šią vietą nes taip puslapis paieškoje labiau pastebimas ir gauna daugiau paspaudimų.