Ar esate susidūrę su situacija, kai turėdami internetinį puslapį ar elektroninę parduotuvę, rodos, viską darote teisingai, bet vis dar nesulaukiate norimo kiekio lankytojų, o pati svetainė net ir pagal raktažodžius, toli gražu, nėra lengvai randama paieškų rezultatuose?
O gal nutuokiate kas trukdo pasiekti naujus klientus ir paieškos sistemų dėmesį, bet nežinote nuo ko pradėti? SEO auditas gali pagelbėti jums suprasti, ką turite daryti, kokius veiksmus turite atlikti, kad situacija pasikeistų ir jūsų organinis srautas augtų.
SEO auditas – tai procesas, kurio metu patyrę SEO specialistai išanalizuoja konkrečios svetainės pritaikymą paieškos sistemų algoritmams. Kitaip tariant, pasitelkiant tam tikrus įrankius, analizuojama, kiek svetainė atitinka „Google“ ar kitų paieškos sistemų nustatytus standartus.
Atliekant SEO auditą nustatomos klaidos, kurios neleidžia organiškai kilti paieškų pozicijose. Tai yra vienas pirmųjų žingsnių vykdant
vidinį SEO. Visgi, reikėtų nepamiršti, kad šio etapo metu klaidos nėra taisomos, o tik identifikuojamos. Klaidų taisymas – kitas vidinio SEO etapas. SEO auditą galima skirti į dvi dalis: techninį ir turinio auditus.
SEO techninis auditas – tai visos svetainės ir puslapių veikimo bei struktūros analizė. Jo metu analizuojamas svetainės kodas, URL adresai, vidinė tinklalapio struktūra, greitis, pritaikymas mobiliesiems įrenginiams ir skirtingoms naršyklėms.
Analizuojama, ar naršymas jūsų svetainėje yra patogus ir paprastas, ar lankytojai jus gali pasiekti įvairiausiais įrenginiais ir naršyklėmis. Lėtai veikiančios arba nuolat stringančios svetainės atbaido potencialius klientus, čia jie praleidžia mažiau laiko ar net suirzę keliauja pas jūsų konkurentus. Tad SEO techninis auditas siekia identifikuoti vidines tinklalapio problemas, kurios neleidžia lankytojams jūsų svetainėje jaustis gerai, o kartais visai nėra prieinama vadinamų
Google robotų nes tiesiog yra blokuojama. Bet tai dar ne viskas.
Atliekant techninį SEO auditą gilinamasi, ar analizuojama svetainė yra pritaikyta paieškos sistemoms, t. y. ar yra draugiška SEO (SEO friendly). Tik „Google“ ar kitų paieškos sistemų standartus atitinkanti svetainė gali organiškai kilti paieškos sistemų rezultatų topais, o didesnis pastebimumas, reiškia didesnį srautą ir konversijas.
SEO techninis auditas – tai visos svetainės ir puslapių veikimo bei struktūros analizė. Jo metu analizuojamas svetainės kodas, URL adresai, vidinė tinklalapio struktūra, greitis, pritaikymas mobiliesiems įrenginiams ir skirtingoms naršyklėms.
Analizuojama, ar naršymas jūsų svetainėje yra patogus ir paprastas, ar lankytojai jus gali pasiekti įvairiausiais įrenginiais ir naršyklėmis. Lėtai veikiančios arba nuolat stringančios svetainės atbaido potencialius klientus, čia jie praleidžia mažiau laiko ar net suirzę keliauja pas jūsų konkurentus. Tad SEO techninis auditas siekia identifikuoti vidines tinklalapio problemas, kurios neleidžia lankytojams jūsų svetainėje jaustis gerai. Bet tai dar ne viskas.
Atliekant techninį SEO auditą gilinamasi, ar analizuojama svetainė yra pritaikyta paieškos sistemoms, t. y. ar yra draugiška SEO (SEO friendly). Tik „Google“ ar kitų paieškos sistemų standartus atitinkanti svetainė gali organiškai kilti paieškos sistemų rezultatų topais, o didesnis pastebimumas, reiškia didesnį srautą ir konversijas.